Top

Klantenservice

Hoe kan ik betalen?


Betalen op Sieraden-kado.nl gaat via iDeal of Paypal. Zodra de betaling binnen is, ontvang je een betaalbevestiging en kan je organische armband of ketting dezelfde dag nog worden verzonden. Voor onze Belgische bezoekers kan er met Mistercash betaald worden. Het voordeel van iDeal, Paypal en MisterCash is dat de betaling direct binnen is, waardoor de organische sieraden meteen verzonden kan worden. In de meeste gevallen heb je het dan de volgende dag al in huis!

Hoeveel bedragen de verzendkosten?


Voor verzending binnen Nederland rekenen wij een vast bedrag van € 1,95.  Voor verzending naar België rekenen wij per bestelling € 3,95. Het is momenteel helaas niet mogelijk om aan andere landen te leveren. 

Hoe lang duurt het voordat ik het product in huis heb?


Heb je je armband of ketting op werkdagen voor 16.00 u. besteld, dan heb je hem de volgende dag al in huis! Je bestelling wordt op werkdagen namelijk dezelfde dag nog verzonden. De snelheid van de levering is afhankelijk van PostNL, maar in de meeste gevallen valt het product de volgende dag nog op je deurmat.

Kan ik de organische sieraden nog ruilen?

Zodra je de organische sieraden in huis hebt, heb je een zichttermijn van 14 kalenderdagen. Als je binnen deze periode besluit dat je het product wilt ruilen of retourneren, hoef je ons alleen een mailtje te sturen. Na een bevestiging van onze kant kun je de armband, ketting of andere sieraden terugsturen naar Sieraden-kado.nl. Voorwaarde is wel dat de producten onbeschadigd en ongebruikt zijn en dat ze in hun originele en onbeschadigde verpakking teruggestuurd worden. Zodra de producten in goede staat bij ons zijn aangekomen, ontvang je hier per e-mail een bevestiging van. Vervolgens ontvang je een nieuw sieraad van ons of wordt het volledige aankoopbedrag retour gestort.

Ik heb een klacht over de producten of service van Sieraden-kado.nl. Wat moet ik nu doen?

 
Bij klachten kunt u in eerste instantie contact opnemen met de klantenservice van Armillam.nl. Dit kunt u doen door een mail te sturen naar: alles@rtm-publishing.nl. Onze klantenservice probeert altijd een passende oplossing te vinden voor uw probleem. Mocht dit toch niet lukken, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Mijn vraag staat er niet tussen. Wat nu?


Heb je nog een andere vraag? Dan kun je via ons contactformulier contact met ons opnemen. We streven ernaar je vraag binnen 24 uur te beantwoorden.